یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024
تبلیغ

حوزه/ طلاب مدارس علمیه خواهران قم در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جهاد تبیین، تشویق به شرکت حداکثری در انتخابات و معرفی اصلح حضور فعال داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، تبلیغ و تبیین از جمله توصیه‌ها و تاکیدهای رهبر معظم انقلاب برای صیانت از انقلاب اسلامی و حفظ کشور است.

ایام انتخابات نیز یکی از برهه‌های مهمی است که نیاز به تبلیغ و تبیین در آن بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود؛ به همین خاطر طلاب مدارس علمیه خواهران قم نیز در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پای در این عرصه گذاشتند و همپای ملت ایران در جهاد تبیین و تشویق به شرکت حداکثری در انتخابات و معرفی اصلح حضور فعال داشتند.

مدارس علمیه خواهران با ایجاد شبکه‌هایی منسجم و هدفمند از بانوان طلبه در مناطق گوناگون به روشنگری و تبیین پرداختند.

انتشار تراکت تبلیغاتی در جشن‌ها، تبلیغ چهره به چهره در بوستان‌ها اماکن عمومی و مراکز فرهنگی و ورزشی ویژه بانوان، گفت‌وگو، اهدای بسته‌های تبلیغی، تولید محتوا، ایجاد کانال و گروه و... از جمله اقداماتی بوده است بانوان طلبه قم برای تشویق مردم به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح انجام دادند.

نوروزی معاون فرهنگی مدرسه علمیه تخصصی آیت‌الله ایروانی (ره) ضمن بیان فعالیت‌های پرشور انتخاباتی این مدرسه عنوان کرد: پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب و برحسب وظیفه از روز شنیدن خبر شهادت رئیس جمهور عزیز کشورمان فعالیت انتخاباتی با حضور طلاب بصیر، کلید خورد.

وی گفت: فعالیت‌های انتخاباتی این مدرسه طبق بیانات امامین انقلاب، علما و شهدا شکل گرفت و بصیرت دهی به مبلغین در نشست‌های بصیرتی از اقدامات اولیه و در ادامه تبلیغات بود.

استاد حوزه علمیه ضمن تشریح ویژه برنامه‌های این ایام، حضور مبلغین توانمند در نقاط مختلف استان قم و تعدادی از شهرها و روستاهای هم‌جوار را از جمله برنامه‌های رویداد زنجیره حضور، بیان کرد.

وی ایجاد کانال و گروه‌های محتوایی و هماهنگی، تریبون آزاد، حضور مبلغین در اماکن عمومی، جشن‌های عمومی، مراسم های گوناگون، تبلیغ چهره به چهره منازل و خیابانی، انتشار پیامک، تماس تلفنی، ارائه بسته‌های فرهنگی و برگزاری برنامه‌های پرمحتوای ویژه انتخابات را بخش‌های مهمی از برنامه‌های این معاونت دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha